TAROM: un simbol național în derivă
Am citit cu tristețe că TAROM, compania noastră de stat și, cândva, simbol al aviației românești, ocupă acum locul 102 din 109 în clasamentul AirHelp 2024. Un loc rușinos, care vorbește despre situația dezastruoasă în care se află această companie distrusă de interese politice meschine.
Potrivit AirHelp, TAROM are un scor total de doar 4,82 din 10 puncte. Este dezolant să văd cum, în dreptul procesării cererilor și reclamațiilor, scorul este… zero! Mi se pare inadmisibil ca, în 2024, o companie națională de transport aerian să nu fie capabilă să-și trateze clienții cu respect.
Am mai atras atenția, în trecut, asupra problemelor grave care au subminat performanța TAROM: managementul ineficient, lipsa unor investiții coerente în flotă și o mentalitate învechită.
Am fost dintotdeauna mândru că România a avut o linie aeriană proprie, cu realizări impresionante, precum zborul de la finalul anului 1969, când TAROM a făcut înconjurul lumii cu aproape 50.000 km parcurși în mai puțin de 80 de ore de zbor. Aceasta era, cândva, imaginea noastră: o companie vizionară și îndrăzneață. Zic NOASTRĂ pentru că Taromul este România.
Din păcate, realitatea de azi ne arată că lipsa de implicare și atenția insuficientă acordată nevoilor pasagerilor ne-au adus pe unul dintre ultimele locuri în lume, departe de performanțele trecutului.
Eu cred că TAROM se poate redresa, dar pentru asta e nevoie de o voință politică și administrativă fermă. E necesară o strategie ambițioasă și coerentă.
În Planul Simion pentru Transporturi, am propus o serie de măsuri concrete pentru revitalizarea și modernizarea infrastructurii de transport, inclusiv pentru sectorul aviatic. Printre obiective se numără investiții serioase în gestionarea și dotarea TAROM, crearea unui management performant, transparent și profesionist, precum și o viziune de ansamblu care să readucă această companie în topul companiilor europene de profil.
Îmi doresc ca TAROM să devină, din nou, un vector de imagine pentru România, un exemplu de dezvoltare pe baze solide și corecte.
Îmi vine să plâng de fiecare dată când urc într-o aeronavă Tarom și văd personalul de bord cu uniforme murdare, decolorate, pentru că nu au mai primit de ani buni unele noi și știu că asta se datorează tunurilor date de ministru după ministru până la acest sinistru Grindeanu.
Nu e nevoie să privim mai departe de Turkish Airlines sau LOT și să înțelegem ce e de făcut: NU stârvuri, ci o companie NAȚIONALĂ care să reprezinte o națiune mândră!
Distribuie articolul pe Social Media
Bună dimineața. Am de recomandat pentru că sistemul nu se ocupă să aveți ca obiectivul principal să fie publicitatea pentru curse cu avionul în localități precum Arad să fie încurajat personalul de la aeroport pentru a face mereu publicitate și reclame spre a încuraja Românii să călătorească în țară cu avionul și prețul să fie avantajos pentru a fii zilnice la un moment dat călătoriile cu avionul in Romania să ia o amploare mai serioasă. Multă sănătate !
Acesta este rezultatul ingerințelor politicului în domenii tehnice!
Doamne ajută să plece ca au distrus România!
Trebuie schimbat totul din temelii,începând cu guvernul ăsta ilegitim pana la ultimul corupt sclav. Trebuie dat un restart! 😉
Doamne ajută să scăpăm de ei!